Ratuoti aplink Koh Samui salą

Dar nespėjo Malaizijos salų druska nuo kojų nusiplauti, o mes vėl atsikėlėm į salą. Kitaip ir neišeitų, Tailando pietuose susigrūdę beveik visos gražiausios šalies salos, kurių praleisti neleistų sąžinė ir Karolis. Nors norėtųsi ramybę salose pamiksuoti su miestų triukšmu. Tiesa, Koh Samui visai nepanaši į salą. Didelė, visur asfaltuoti keliai, daug mašinų, mūriniai dideli namai, paplūdimiuose vanduo toks, kad dugno net iki kauliukų įsibridęs nepamatysi ir pan. Ką norėjome, tą ir gavome – miestą saloje.

Salos planas, Karolis jau dėlioja maršrutą, kur pirmiausiai nuvažiuosime su išsinuomotu motoroleriu.

Pagaliau tailandietiškas masažas! Čia jį siūlo ant kiekvieno kampo ir visokį: tailandietišką, viso kūno su aliejumi, atskirų dalių ir pan. Vos atvykę tą pačią dieną išbandėm tailandietišką (15 Lt:). Mes nesusipratėliai jau norėjom prieš tai palįsti po dušu ir nusirengti, bet vietoj to man dar davė apsimauti plačias kelnes, masažavo per rūbus. Gerai mus išmasažavo, išspaudė, ištampė, išlaužė įvairiomis jogos pozomis, kad po visko jaučiausi dar 5 kg palengvėjusi.

Vakarienei dažniausiai renkamės vietinį restoranėlį-namus. Kainos beveik perpus mažesnės, nei gražiuose tvarkinguose restoranuose, bet maistas kaip vėliau įsitikinome, labai skanus. Šeimininkai čia pat ir gyvena, pro praviras miegamojo duris matosi visa buitis (arba betvarkė). Čia pat žaidžia jų vaikai, aplink stalus laksto šunys, žmona darbuojasi atviroje virtuvėje, o vyras atlieka padavėjo darbą. Ko ne idealus šeimos verslas? 🙂

Viena iš pirmųjų “must see” vietų buvo nepadoriosios uolos, pavadintos “Grandfather’s and Grandmother’s rocks”. Natūraliai iš uolų susiformavę intymūs dariniai:) Karolis lipa pasimatuoti..

O čia moteriškoji uola:

Žaidimas, dėl kurio Karolis buvo pasiryžęs sumokėti pusę dienos biudžeto – golfo futbolas. Bet kieta “kelionės buhalterės” ranka neleido jam taip išlaidauti. Bet nieko, Karolis jau suplanavo kaip jis grįžęs golfo futbolo aikštelę pasiūlys padaryti Neringos ir Liudo sode 🙂

Garsioji 12 m aukščio budos statula:

Karolis ir jo moters idealas:

Kopenhagos undinėlės tailandietiškai:

Tokio staliuko norėčiau pas mus ant pievelės:

Margos religijos ir šventyklos:

Užsimanėm arbūzo ir vaisių pietum, atvažiavome į didžiulį prekybos centrą ir Karolis aišku nekukliai su savo motociklėliu užėmė mašinos vietą.

Pietums dar suvalgėm sushių ir susiradę ramią vietą paplūdimyje greipfrutus, pusę arbūzo ir vaisių, skoniu panašių į ličius.

Didžiausia dienos atrakcija buvo žaidimas “pasivyk dramblį”. O viskas prasidėjo nuo šios nekaltos nuotraukos, kai fotografuojant Karolį su motoroleriu, laukiau kol pravažiuos kas nors, kad kelias nebūtų tuščias.

Ir pirmą kartą pamatę dramblį sunkvežimyje, puolėme jį vytis. Mat Karoliui buvo įdomu, ką su juo darys? Kaip išlaipins? Gal veža į trekingą turistams arba į keltą – paseksim. Vijomės kokius 8km ir dar kokius 10km važiavome iš paskos.

Ir pagaliau laiminga valanda – Karolis palietė dramblės straublį! Nors taip ir nesužinojome, kokiu tikslu jis buvo vežamas tokį atstumą, nes vietiniai tik žiūrėjo didelėm akim į mus, ir nei vieno žodžio angliškai nepasakė.

Pakeliui link krioklių. Kelias ne pats geriausias pasivažnėjimui su motoroleriu, kartais tekdavo ir pėsčiomis paeiti:

Dar nuotraukų iš vakar ir užvakar albume.

admin

6 Comments

• Robertas

dramble labai faina.na,bet but neblogai ir daugiau kokiu merginu fotkiu pamatyt…o tai tik Eita,dramble,gyvate ir visokio plauko gyvuneliai:)))po manekeniu skyrelio buvau beatgaunas vilti,kad ten graziu zmoniu irgi gyvena,bet tuom kaip tais ir baigesi vaizdine pazintis su vietiniais gyventojais:D

2009 05 05 at 18:42
  • karolis

Edita mergu nelabai fotkina, as tai tik groziuosi, bet matau del taves teks pradet jas atskirai pafotkint ir pridet cia..:)

2009 05 07 at 11:51
  • Edita

Nemeluok, Karoli, labai noriai tu merginas papludimiuose fotografuoji.. Bet nededam tokiu nuotrauku i bloga, nes zinom kad ir nepilnameciai cia uzklysta.. 🙂

2009 05 07 at 12:10
  • karolis

ne vietines, nesiskaito 😀

2009 05 07 at 12:14
  • Jose

Tie vaisiai – rambutanai. Dar vieni iš ličių šeimos kuriuos ant dažno kampo pardavinėja Tailande yra longanai – kieta šviesiai ruda žievelė, labai saldus, savotiško skonio.

2012 08 20 at 09:39

Dėl masažų – vienam salone mane masažavo pliką, be jokių garbanotų minčių ar happy endo (nupurto tokia mintis prisiminus mane masažavusią močiutę…), ir "pasiūlo" nusirengt be jokių ceremonijų 😀 Pirštas į triusikus, pora tailandiediškų žodžių – susiprask pats 🙂 Po šito supratau dar vieną dalyką – geriausios masažistės yra būtent tokios pagyvenusios moteriškės, nes prieš tai toj pačioj vietoj mane apdorojo jaunesnė – ne tas…

2012 08 20 at 09:52

Comments are closed here.