Sveiks, besisypsanciu zmoniu, protestuotoju, masazuotoju ir transvestitu Tailandai!

Vakar ryte isvyke is Perhentian salos Malaizijoje net 3 kartus pakeitem keliones marsruta eigoje.

Pradzioj buvom nusprende nerizikuoti vykti per musulmoniska pietryciu Tailanda, kai pries 4 dienas cia buvo nusauta 10 vietiniu, bet is salos atvyke i kranta ir pagalvoje, kad aplinkelis bus labai ilgas, visgi nusprendem vaziuoti. Ir gerai padarem – iskart kirtom Tailando siena ir sutaupem laiko, o cia bent is sono nesimato jokiu pavoju. Tiesa, traukiniu stotis saugoma automatais ginkluotu kareiviu, autostradoje laikas nuo laiko padaryti patikrinimo punktai, kur tie patys ginkluoti kareiviai stabdo ir tikrina itartinus automobilius. Ir tiek – daugiau jokiu zenklu apie pavoju (pfu pfu pfu).

Bevaziuodami rinkomes salas, kurias aplankysim Tailande – nusprendem, kad imsim rytine pakrante, o vakarine praleisim – tiek del mases turistu, tiek del ju uzkeltu kainu, o be to 3 salu vakarineje pakranteje visiskai pakaks – nes ir taip ka tik is salos Malaizijoje.

O bet taciau, kadangi traukiniui bilietu negavom (buvo pilnas), laukti 5 val. kito traukinio nenorejom, todel nusprendem visgi vaziuoti autobusu i vakarine pakrante – Krabi miesteli, o is jo gal i salas. Sedom i mikriuka, po 3 val. vaziavimo pasiekem tarpini miesta – jame turejom sesti i mikriuka i Krabi. Ir cia dar karta pakeitem keliones marsruta i grizom prie ankstesnes minties – prasokti vakarines pakrantes kurortus ir salas (Krabi, Phuket, Koh Phi Phi – grazu ten, bet turistu daug, o ir siaip paeiliui i 5 salas varyti neverta, tai pasiliksim kitoms kelionems sitas vietas). Sedom i mikriuka ir dar po 4,5 h atvykom i pakrantes miesta Surat Thani – 70 km nuo jo plaukimo keltu ir atsidurem Koh Samui saloje. Po jos planuojam persikelti i dar dvi salas netoliese (Ko Pha Ngan, Koh Tao), o tada jau atgal i zemyna ir traukti i siaure link Bangkoko.

Todel ir neplanuojam keliones daugiau nei dienai i prieki – kad bet kada galetume pakeisti marsruta priklausomai nuo aplinkybiu. Ziauriai geras dalykas, kai turi tik atgalini bilieta po 2 menesiu ir nesi priklausomas nuo jokiu kitu aplinkybiu – deja per 1-2 savaiciu atostogas Europoje tas sunkiai imanoma.

Tailandas pasitiko svetingai – zmones sypsosi, maloniai padeda, jei mato, kad blaskomes kokioj traukiniu stotyje, nera tokios agresyvios transporto mafijos kaip Indonezijoj:) Idomiu laiku cia papuolem – pirmiausia atsinaujine ivykiai pietu Tailande, kuri sekmingai kirtom, siauriau po kokios savaites musu laukia Bangkokas – nors protestai ten apmalsinti, bet sako, kad situacija vis dar neaiski, ir nauji ivykiai gali bet kada pasikartoti. Ir dar kiauliu gripas, apie kuri kalba visu laikrasciu antrastes. Kai kur zmones jau vaiksto su kaukem – ypac aptarnaujantis personalas, pvz kabake pamate, kad ateina farangai (cia uzsieniecius turistus taip vadina), mus pasitiko padaveja su kauke. Isede i mikriuka sulaukem klausimo – is kur mes, akivaizdus nusiraminimas, kai suzino, kad ne is Meksikos:)

Kainos cia mazesnes nei Malaizijos – tas gerai:) Yra pigaus alaus! (tiksliau jo kainos kaip Lietuvoje, bet lyginant su Malaizija – piguma). Maistas kol kas irgi atrodo labai geras, plius pasirinkimas milziniskas. Vienintele problema kol kas – ju rastas, kadangi jie naudoja visai kitokia abecele (israitymais man primine gruzinu rasta) ir net skaicius ne arabiskus, tai sunku gatveje rasti reikiama vieta – iskabos mums nieko nesako. Aciu Dievui, ne visi spjauna i anglu kalba.

Liudnos naujienos jums – artimiausia savaite nuotrauku ivairove bus nuobodoka – kadangi busim 3 salose. Bet kiek spejom suzinoti, yra ir ten ka pamatyti ir be papludimiu – ypac geras dalykas, kad vel galesim sesti ant motorolerio ir lakstyti narsant salas. Pirmoji is ju, Koh Samui, ne tokia ir maza – 20 km skersai ir 25 isilgai. Bus ka veikt:) Nors is pirmo zvilgsnio didelio ispudzio ir nepadare – per didele ji, kad jaustusi, jog sala, tai matyt ilgai cia neuzsibusim – apziuresim kas idomaus. Artimiausi taikiniai – didziule Budos skulptura, keli kriokliai, dvi nepadorios gamtos isdaigos (pamatysit fotkese:)

Karolis Žukauskas

2 Comments

• Anonimiškas

Dziugu kad sekmingai kirtot siena..
    Isrankus kokie pasidaret,jusu nuotraukos nebus nuobodzios, as vistiek kaskart jas ziuredama aikcioju 🙂
    Irma

2009 05 03 at 17:59
  • Ruta

Labas keliautojai:)
    Radau jusu komentara savo bloge ir labai smagiai paskaitem jusiski:) Gaila, bet mes dabar jau nebe Koh Phangan (pries pusantro men jau svykom, keliavom po Malaizija, Singapura, paskui per Tailando Pietus i pacia Siaure)ir dabar esam Chiang Mai, kur zadam ir praleisti savo likusi laika – iki birzelio 26. Jei vaziuosit pro sali – uzsukit i svecius, mano tailandietiskas nr 08 3581 8744, arba parasykit i http://www.rutele.lt
    ir tiesa, jei sugalvotumet visgi pries Bankoka pavaziuoti i vakarine pakrante, ten nuo Ranongo (Birmos pasienis) galima kokia valtim persikelt i Koh Chiang – jei kalbet apie neturistines salas, ji pati pati… aisku ner ten labai ka veikt, motorolerio neissinuomosi, nes ner keliu, tik takeliai, bet turistu – kokie 3, ir tie dreduoti-tatuiruoti, kazkaip uzsilike…
    sekmes keliaujant, tikiuosi pasimatysim:)
    Ruta

2009 05 04 at 04:06

Comments are closed here.