Paskraidymai lėktuvais ir pirmi įspūdžiai Džakartoje- kosmosas:)

Na va, mes jau čia – Džakartoje! Kad prasidėjo atostogos ir kad esam visiškai kitoje kultūroje pajutom nusileidę vakar Džakartos oro uoste. Jau pro lėktuvo langus žaluma pribloškė, o vėliau ir kiti dalykai – įspūdingi Džakartos dangoraižiai su beveik greta stovinčiomis lūšnomis (kas matėt „Lūšnynų milijonierių“ – galit puikiai įsivaizduoti), kvapai gatvėse, milijonai automobilių ir motorolerių ir t.t.
20 val. skrydžiai išvargino, bet Emiratų avialinijos per geros, kad pajustume, kur skrendam – maistas, filmai, tai ir miegot nelabai norėjosi. Londone turėjom problemų dėl to, kad neturim atgalinio skrydžio bilieto iš Indonezijos – iš Bankoko netinka, nes tai neįrodo, kokiu būdu mes išsinešdinsim iš šitos milijoninės šalies, bet Emiratai patys pasiūlė išeitį – rezervavo ir atspausdino bilietą Džakarta-Bangkokas, kuris mums leido Džakartoje gauti Indonezijos vizą (25 $).
Iš Dubajaus pakilti gerokai vėlavom, pasirodo, ten netgi būna lietaus ir audrų – nebūčiau patikėjęs:) O vakar iš Džakartos oro uosto iki miesto centro 20 km autobusu važiavom daugiau nei 3 val. – dėl žiaurių kamščių. Vėliau sėdom į Bajaj – čia kaip indiškas tuktukas, dvivietis taksi ant trijų ratų. Sėdint jame galima uždusti nuo jo paties išmetamų dujų arba nuo šalia važiuojančių motorolerių ir mašinų, bet patirtis smagi.

Parodžiau angliškai nekalbančiam Bajaj vairuotojui ant žemėlapio, kur mūsų hostelis, bet jis nugrybavo kažkur į šoną, tai čia labai pravertė GPS – liepiau važiuot į šalia esančią didesnę gatvę, o toliau jau pėsčiomis su GPS radom hostelį. Buvo gan vėlu, jėgų po skrydžio nedaug, tai spėjom tik užkąsti šalia esančiame „kabake“ (nelabai kabakas, Lietuvoje tai pavadintume „skyle“, bet šitoj kultūroj normalu – maisto gamyba beveik ant gatvės, vienas atviras kambariukas, pirštais parodėm, ko norim – makaronų su vištiena ir atsigerti, ir labai skaniai pavakarieniavom. Po 1,25 dolerio kiekvienam – o makaronai buvo panašūs kaip „WOO“ čiopsuj 🙂
Hostelyje susipažinom su pora olandų, išgėrėm vietinio alaus ir bejėgiai lūžom kambary – gerai, kad yra kondiškė – kol priprasim, organizmas nuo karščio ir drėgmės dar ilgai kentės:) Laiko skirtumas irgi duoda savo – čia jau 10 val., bet jaučiuos pagal lietuvišką laiką – kaip 6 h ryte. Vis tiek keliamės, papusryčiaujam, čia dirbanti vietinė Lina papasakos, ką verta per dieną aplankyt Džakartoje ir maunam į miestą. Dar interneto kavinę reiks surast.
O ryt galvojam traukiniu važiuot į rytinę Javos salos pusę – užtruktų visą dieną, bet pamatytume daug. Velnias, net jeigu čia kokia kabelinė ir rodys prancūzų mačą su lietuviais, atrodo, nepavyks pamatyt. Reik lygiųjų, blemba! (Alex, sorry:)
Keletas įdomesnių faktų apie Indoneziją iš „Lonely Planet“:
– Ketvirta pasaulyje pagal gyventojų skaičių – 255 mln. Pagal šį skaičių ir didžiausia musulmonų valstybė pasaulyje (nors yra ir krikščionių, induistų, išlikę ir animalistų).
– Indonezijai priklauso apie 13 tūkst. salų.
– Javos sala, į kurią atskridom pirmiausiai – daugiausiai gyventojų pasaulyje turinti sala.
– Indonezijoje yra mažiausiai 129 veikiantys ugnikalniai (tikiuosi, bent kokį vieną pamatysime).
– Šalyje kalbama apie 300 skirtingų kalbų.
– Indonezijoje auga didžiausia pasaulyje gėlė, gyvena ilgiausia gyvatė. Pirmą jei ir pamatysim, tai nežydės šiuo metu, antrosios geriau nesutikt.
– Bet šiaip nesiseka valstybei – 2004 m. garsusis cunamis nušlavė beveik 200 tūkst. žmonių, po trijų mėnesių – galingas žemės drebėjimas, 2006 m. – dar vienas žemės drebėjimas su 7 tūkst. aukų.
Keletas nuotrauku is vakar (siandieniniu nespejom perkelti ir sumazinti – bus veliau, ir geresniu:)
Netoli hostelio einant i parduotuve alaus ir vandens (vandens pliumpinam cia net ne litrais, o kibirais – kitaip neimanoma):
Edita uzsinorejo masazu, bet paliksim veliau, gal Tailande 🙂

Maistas uz doleri:

Cia tam kabake-skylej:

Pirmoji kelione bajaj (badzai) – gerai, kad GPS leido nepasiklysti:

Musu vairuotojas:

Pirmi ispudziai apie Dzakartos eisma (pro ruka, nes nuo dregmes fotikas aprasojo, istrauktas is vesaus autobuso):

PS: Romena, Edita liepe pasakyt, kad lektuve ziurejom „Twilight“ – jai labai, man normalus, gal todel, kad ten buvo idomesniu uzsiemimu 😀
(tuoj bandysim trumpai parasyt apie siandiena – esam interneto kavinej)

Karolis Žukauskas

15 Comments

• Anonimiškas

dziugu kad radot hosteli ir kad pirmoji vakariene netapo paskutine;)

laukiam nauju irasu!
    sauleti buckiai is Vilniaus :*

ausrine vakarine 🙂

2009 04 01 at 12:56
  • Tadas

eina sau…

2009 04 01 at 13:27
  • Romena

pagaliau atsiliepe tie babajanai is indonezijos:)
    gerai, kad pradzia gera, lauksim tolesniu ispudziu! Tik nesupratau, kaip ten su tuo pareiskimu, jog nieko neperkat – lauktuviu jau galit pradet ieskot, nes gimine plati, kol surinksit ir 3 men prabegs!
    o mes vakar lusnynu milijonieriu ziurejom. Tai nezinau – nu grazus vaizdai, bet siaip tai labai jau hapyend…

2009 04 01 at 13:35
  • Anonimiškas

kaip dziugu kad sekmingai pasiekete starto taska 🙂 sekmes ir toliau !

2009 04 01 at 13:36
  • Tadas

eik tu..geras tas milijonieriaus filmas…p.s. dovaneles ir as laukiu. ne siaip as eilerasti kuriau… 😀

2009 04 01 at 13:50
  • Sese Nr.3

Pagaliau atsiliepet! Nes jau nusibodo landzioti i jusu tuscia bloga! Parasykit vis kai tik galesit. Sekmes:)

2009 04 01 at 13:52
  • Romena

sese, o tu labai jau keistai pasivadinus:P o as dabar galvoju, kuri cia ta trecia – nuo kurios puses skaiciuot…

2009 04 01 at 13:53
  • Austra

chachacha 🙂
    su balandzio 1!
    jauciu, karolis su edita sedi sau rigas ora uosti ir montuoja nuotraukas is indonezijos 😉

o jei rimtai, tai sveikinam ir laukiam naujienu su foto!!!

2009 04 01 at 15:20
  • Jurate

Kaip gera skaityt!! Ir smagu jus matyt besisypsancius 🙂 Issaugokit sypsenas visas 100 dienu.
    Tik grizau ir sedau skaityt. Nevakarieniavau, tad tos maisto nuotraukos… 🙂

2009 04 01 at 17:23
  • Sese Nr.3

Nu jus, seses, visai ne anonimiskos. Duokim Karoliui pasiskaiciuot, kad nepamirstu kiek ju turi. Tu Romena, jeigu nebesusiskaiciuoji, esi Sese Nr.4.

2009 04 01 at 20:05
  • Zilvinas

pagaliau atsiliepet 🙂
    reikia dar kitus irasus perksityt. tuo paciu ir futbola dar ziuriu. kol kas gerai 0:0. parasiau tau sms, tikiuos gavai

2009 04 01 at 20:35
  • Anonimiškas

Atsargiai su maistu, o dar atsargiau su gerimais – gerkit tik is skardiniu/buteliu

2009 04 02 at 05:40
  • karolis

aha, vandeni geriam tik pirkta normalu, o gatvej kol kas irgi nevalgom – kazkaip tarp tokio eismo maistas neturetu buti labai geras:)

Seses, del manes jus nors ir pavardem pasirasinekit, iki 4 suskaiciuoju 😛

2009 04 02 at 14:33
  • Vykintas

tai pavardes atsimeni dar?
    o as jau laukiu kada atsiras irasai sese5 sese6 ir tt…:)

2009 04 02 at 20:18
  • karolis

kamon, pas mane 4 seses, is kur gali buti nr 5 ir nr 6 😀

2009 04 04 at 10:27

Comments are closed here.